Merhaba kızlar
37 +4 haftalığım 3 gúndür açık kahve lekeler geliyor, 3 gün önce yürüyüşten geldiğimde regl ağrısı gibi ağrìlarım oldu, belim vs. çok ağrıdı lavaboya gittiğimde akıntımla birlikte biraz kan gelmişti. O günden sonra açık kahve leke geliyor ara ara. Düzenli bir sancım yok ama arada sancılar geliyor kasìlmalar alttan zorlamalar ve alttan batmalar çok oluyor. Karnım sürekli sert. Bu doğumun yaklaştığìnı falan mı gösteriyor ? İlk gebeliğim olduğu için tecrübesizim, yaşayan ya da bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatabilir mi..🥰