Normalde kıpır kıpır olan bebeğim öğleden beri hiç haraket etmiyor tatlı yiyip uzandım tık yok 17 haftalık hamileyim baya hareketli normalde endiselenmelimiyim yoksa biseu yokmudur dün haraket ettimi hatirlamiyorum öğleden beri takip ediyorum hiç haraket yok bugün ilaç kullanmama rağmen mide bulantısı kusmada oldu 12. Haftadan beri hiç kusmamistm 2 adet prilam almama rağmen kustum