Kızlar aksam karnıma bir agrı girdi ishal oldum bulantı da var sabah da kusmustum cok sıcaktı gece üstümüz açık yattık camları açtık üsüttüm heralde karnım resmen kıvranıyor 37 haftanın içindeyiz ishal sancı belirtisi de oluyor ama nişan falan gelmedi belimde kasıgım da da agrı yok evde bitkisel bisey yapsam ne iyi gelir ki bulantı felaket 😣😣