Aysennn5555 Aysegulsrky herkes yataş twiny öneriyor kendi yatağı yok muydu ben şimdilik onu kullanacağım
smnrsmnr Aysegulsrky ben yataş twinniy aldım. Memnun olduğu yazılıydı forumda. Bir yüzü 0 3 yaş bir yüzü 3 6 yaş kullanıyor yazıyordu
arzummm_ Aysegulsrky içinde kendi yatağı gelmiyor çok sert bir şey var bebek onda hiç rahat etmez. Ben çok ince pamuk yatak diktirdim sizin için bir fikir olabilir.
mrs_elisah Aysegulsrky park beşik için Yataş tan cottony aldık kızım 17 aydır kullanıyor gayet rahat bir yatak
Aysegulsrky Ezgimmmmm https://www.elelebaby.com/oyun-park-yatak-besik?gclid=CjwKCAjw-8qVBhANEiwAfjXLrgw9uhqZhP2QeGlbWOdYPLORBNgGS7_TQclezluFJKkR-P5USD5UWBoCRIgQAvD_BwE
SibelBalciOz Bende yoyko marka park beşik aldım ama yatakta almam lazım.Elelenin kendi sitesinden alınca yatak hediye diye yazıyordu sanki