Kbramsa kızım sürekli hasta oluyordu çocuk doktoruna götürüyoruz her seferinde boğaz enfeksiyonu dedi antibiyotik vs yazdı gönderdi, iyileşiyor iki hafta sonra yine hasta oluyordu. Başka bir çocuk doktoru film çekelim dedi geniz eti olabilir diye, röntgen çektiler o şekilde gördü doktor, burun akıntısı iki aya yakın geçmedi antibiyotik kullanmasına rağmen, hani burundan konuşuyor derler ya öyleydi ağzı açık uyuyordu horlaması vardı. Bu şekilde canım.