Kızlar merhaba, bugün doktor kontrolüm vardı. 30+2 olduk boyumuz 42 cm kilomu 1800 gram çıktı. Rahim ağzı uzunluğumudur kalınlığı mıdır neyse onu olctu ve 40 mm dedi. Çok uzun olduğunu ve bu ölcumun haftamda göre fazla olduğunu bebeğin 40 dan önce gelme ihtimalinin az olduğunu söyledi. Siz ne düşünüyorsunuz