Arkadaşlar merhaba, 25 haftalık hamileyim geçen haftaki kontrolümde bebek olması gerekenden aşağıda ve Rahimi epey baskıladığı görüldü daha sonra doktor rahim ölçümü yaptı 33 ml çıktı bir sıkıntı yok dedi bazı durumlarda vajinal dikiş yada iğne gerekiyormuş ama bana progestan başladı. Bugün tekrardan gittik yani 10 gün sonra pozisyon hala aynı. Yarın bizi perinatolojiye yönlendirdi aynı durumu yaşayan var mı ne yapacağım bilmiyorum moralim çok bozuk mesaneye sürekli baskı oluyor kendimi sürekli çok aşırı sıkışmışçasına lavaboda buluyorum dualarınızı bekliyorum yarın inşallah dikişe gerek kalmaz bebek iyi olsun yeter 🙏🏻 benimle aynı durumu yaşayanlar var mı güzel anneler önerilerinizi yazarsanız sevinirim 💘🙏🏻