28+2 doktorum baş geliş olduğunu söyledi gayet iyi dedi ama erken değil mi şu an ? Veya erken olmaması için ne yapmam gerekiyor ? Eskisi gibi hareketlere devam edebilir miyim daha mı dikkatli olmalıyım ? Suyun falan iyi dedi bebeğin hareketleri yumuşadı gibi sert değil sadece karnımın en alt kısımda hissediyorum vajinamda vs değil dikkatli mi olmalıyım