1minnkin-annesi son 29 gün bizimde erken mi bilemiyorum tabi ama suanlık bendede g bir belirti yok karnım çok yukarıda assaya inmeye başlaması lazım diyorlar ama henüz hareket yok ilk gebeliğim heyecan korku stres herşey mevcut zorlanmaya başladım tabi son zamanlar ya ayaklar şişiyor agrılar oluyor ama ne bileyim bunlar bile güzel şeyler cok şükür nasib eden Allah’a