havvaana önelikpe cok gecmis olsun.Mesajinizi gordum ve cvp yazmak istedim.Bende bu hamilelikten önce 3 kere ilk haftalarda bebeklerim öldü ve kürtaj oldum.4000 lik igne ve corasprin kullanmama ragmen.Doktorum bana tekrardan hamile kalirsam ignenin dozajini yukseptecegini soylemisti aradan 1 sene gecti hamile kaldim sirf ignelere erkenden baslqmak icin hep adetime 3 gun kala test yapardim..Cok sukur ki cift cizgiyi gordum kan testi verdigimde degerim daha cok yeniydi 54 cikmisti hmn 6.000 lik igne ile corasprine vitaminlere basladim bebegim cok sukur ki tutundu o ilk haftalari beni olup olup diriltiyordu ya tekrardan bebegime birsey olursa diye.Cok sukur suan 32. Haftamdayim hersey yolunda ilerliyor kizimi alqcam kucagima insallah..Sizde kafanizdaki stresi korkuyu bir tarafa atin hamilelige kendinizi hazirlayin hakkinizda hayirlisi olsun insallah rabbim kucaginixi bos birakmasin🤲🏻