Melisakrtl Tubadgn_ 31 de 2100gr di suan 34 uz carsamba kontrol var 2-3 hafta onden gidiyo bebegim oyle dedi doktor
Nermin_nur1 Nill2 bizde 34üz ama 32 ile ile uyumlu çıktık 2 kilo olarak gözüktü 10 gün geriden geliyormuşuz doktor sorun olmaz dedi ama bakalım insan kafasına takıyor ister istemez
Deletedmom_110 Nill2 canım bende 35+0 da gittiğimde 2300 çıktı doktorum haftası ile uyumlu kilosu iyi değil ama kötü de değil dedi sana geriden mi geliyor dedi
edis22 Tubadgn_ ben en son 33+6da kontrole gittigimde 2300 du. Simdi 35+4deyim. Pazartesi kontrolum var 35+6 olucam bakalim kac kilo almis
Hatice_gzr2505 Tubadgn_ 33+3 yani geçen pazartesi 2720 gr bakalım 35. Haftada kaç olucaz biraz irice bir tosunum varmış 🙏
Gizemsgumgum altintaslar 34+5 de 2715 grdı bizim ki bebek ileride denildi sanırım sizinki de öyle normal doğum için tehlikeli sulardayız sanırım 😅
Elvanguzel Tubadgn_ 34 haftalıkken oğlum doğdu 1750 Gr 36 haftalıkken kızım doğdu 2250 Gr Şimdi 3.gebeligim inşallah zamanında doğar 🌹
Ozgeozgul Nermin_nur1 ay dün aynısını yaşadım her şey normaldi 34. Haftada 32 hafta çıktık neler önerdi doktorunuz ?
Nill2 Nermin_nur1 Bende taktım ya. Bu zamana kadar hep güzel gittik. Yani hep zayıftı ama böylede fark çıkmamıştı. Artık azar azar 2500 ü geçse rahatlıcam inşallah.
Nill2 Deletedmom_110 Bizim şöyle oldu 34 de 2060 dı 35 de 2200 olmuş azar azar alıyoruz kilo haftalık 😌 32 ile uyumlu gözüküyor kağıttada. Ama doktor sorun yok dedi tabi 🥲
Rabiademetin Gizemsgumgum evet erken ama bebeğin kafası çok aşağıda ve rahimi yırtma durumu varmış daha fazla bekleyemeyiz dedi doktorum
altintaslar Gizemsgumgum Evet ilerde gidiyoruz 😅 Doktorum aylardır diyor normal tehlikede diye bende korktuğum için en başından sezaryen diyorum ondan üzülmedim pek🤭