Leyla13 ben de çok korkuyordum. Aslında çok çok az acıdı diyebilirim ama kendimi çok kastım doktora istediği gibi izin veremedim. 2 parmağıyla bakması gerektiğini ama şimdilik kastığım için 1 parmağıyla baktığını söyledi. Pazartesi bir daha gidicem umarim tam baktirabilirim :)