Moonlovers Hanımlaaaar🌸 doktor 12 günden önce verirsen yanlış çıkar dedi 8. Gündeyim acaba siz ne zaman verdiniz testleri
Kubra1235 Moonlovers benimde 8.gunum.bugunn ama.beklicem üzülmek istemiyorum 12.gun yapcam doktorum 14.gun yap dedi ama dayanamam 😃😃
Limonzeytin Moonlovers 14.gün kan ver varsa çıkar. Erken verme yanılma payı yüksek çatlatna iğnesnden dolayı yalancı poztf çıkar👍
Suheda09 Moonlovers ben 15gun yapmıştım hemde gece 1de silik çizgi görünce koştur koştur acile kan vermeye gitim çok şükür ordada çıktı darısı başınıza ins
hayalbahcem Moonlovers kan vermedim dün ve bugün yaptım hala silik çıkıyor 14.günündeyim. Belirti olarak bir şey hissetmediğimden kan vermek istemiyorum son 5 gün beklicem gliba
Cns22 Kubra1235 ben de iğneden 10-11-12. Gun yaptim hep silik. İgnenin etkisi diye düşünüyorum. Biraz daha mi beklesen ?
Moonlovers Kubra1235 doktor bana 12. Gün ver testi dedi bence 12. Gün versen çıkar Insallah pozitif çıkar 😍
kuubra1234 Bende dayanamayip 10. Günde yaptirmiştim. Çok şukur 12 yılin ardindan pozitif. Rabbim isteyen herkeze yasatsin bu duyguyu insallah hep dualarimdasiniz
Kubra1235 kuubra1234 yaa çok güzel ama 10.gun erken diyorlar kişiden kişiye değişiyor demekki iğne hap etkisinden dolayı pozitif çıkar diye korkuyorum ama sırf pozitif girmek için bile yapılır be 😂
kuubra1234 kuubra1234 Kubra1235 göğus hassasiyeti ve kasık ağrisi vardi bende ilk belirtiler olarak. Hic mide bulantim falan olmadi halada yok cok sukur
Moonlovers Kubra1235 Benim kasiklarimda ağrı oluyor 7. Günde kahverengi leke geldi herkes yerleşme kanaması dedi Ay inşallah öyledir. Bir de bazı şeyler midemi bulandırıyor ama sanırım bu catlatma iğnesinden çünkü onda da bhcg var
Moonlovers Limonzeytin doktorum 12. Gün ver dedi salı günü vereyim çıkmazsa 3 4 günü sonra yine veririm
Kubra1235 Cns22 yok zaten benim şuan daha 8.gunum ama 12.gun yapmak istiyorum sonra 15.gune kadar her gün bir tane yaparım diye düşünüyorum
kuubra1234 Cns22 Moonlovers idrar testi bebek yerleşmeden pek güvenilir olmuyor. Lütfen umidinizi yitirmeyin
Kubra1235 Moonlovers ay inşallah canım hepimizin pozitif olur inşallah 🤍 sende biraz daha bekle tekrar et bence umutsuz olma 🌸
Kubra1235 Moonlovers ayy benim midem ağrıdı ve bulandı biraz bugün cips yedim ona bağlıyorum ama bilmiyorum kasik ve bel ağrım arada şiddetli giriyor siskinligim var bide