Berlinnn benim 10 kasım uygulamaya göre ama ben 37.haftadan itibaren bekleyeceğim normal doğum ve 4.gebeliğim bende uzun kollu alacağım şöyleki sezeryanda ameliyathane serinliği narkoz etkisi kan kaybı vs derken sıtmalanıyor insan normal doğumdada aynı şekilde doğumhane serin oluyor yine kan kaybı vs etkenlerle serin hissediyor insan zaten pijamalar kadife olmadığı sürece çok çokta kalın değil