Hanımlar gün alacağım ama istiyorum ki bayram öncesi olsun ki zaten sonrası geç oluyor 39 falan herneyse bu ayın 29’unda 37 haftalık oluyorum ve ya 37 içi ya da tam 38 olduğumda olmak istiyorum demem o ki,doktor uygun görürse tabikide bu hafta erken mi sezeryan için 38’imin içi bayram oluyor ne yazık ki 🥹