Cerenbktmr123 Merhaba arkadaşlar 26+3 haftalık hamileyim bugün sağlık ocağından aradılar aşı için sizce öok gerekli mi yaptırmak gerekir mi ?
Ryhn Cerenbktmr123 ben daha yeni yaptirdimbugun. Doktorum hiç ilaç veren bir insan değil ama aşımı yaptirmami istedi