Aykrc Parmağım, elim, kolum, bacağım ve boynumda kaşınan kabarmalı bişeyler oldu doktor egzama olmuşsun dedi ilaç ve krem verdi kullanıyorum hafifledi ama geçmedi bölge bölge yine gün içinde kaşınıyor ve kızarıyor bu durumu yaşayan oldu mu?
Sleepless_Mother Aykrc bende normalde de vardı ama sadece ara ara yüzümde oluyirdu başka bı yerde yoktu şimdi gebelikte daha azdı elime ayaklarima da geçti daha gitmedim doktora size kadın doğummu verdi ilaçları geçmiş olsun bu arada ♥️
Aykrc Sleepless_Mother teşekkür ederim cildiye krem ve alerji hapı verdi hamilelerin kullanabileceği varmış bende kadın doğuma gidip gösterdim onları 1 krem de o verdi ama 4-5 gündür kullanıyorum hala bölge bölge kızarıyor yanıyor sanki gece yanığı gibi ama eskisi gibi gece uykumdan da uyanmıyorum hafifledi ama yine de bi korku var içimde niye geçmiyo acaba başka bişey mi var diye hadi bebeğe de geçerse diye korkuyorum
Sleepless_Mother Aykrc bebeğe geçmiyor merak etme canım benim ilk gebeligimdede vardı şükür bişi olmadı