Aktardan alınmış rezene ve kimyon var elimde sıcak su ile demleyip içiyorum komşum bebise de ver diyor kimyondan verdim daha önce bir sıkıntı olmadı bugünde 3 çay kaşığı rezene icirdim önceki gecede hiç uyutmadı ise yarar herhalde bir sorun olurmu sizce