13 haftalık hamileyim. Bende enfeksiyon çıktı şuan bir sürü şeyle uğraşıyorum. Su alımına cok dikkat edin aman.
Bebekte toplaşma sertleşme oldu bi anda bugün bi kaç sefer çok korktum. Doktor enfeksiyondan olabilir dedi tek kullanımlık bi ilaç verdi antibiyotik kullanamadığımız için.
Dikkat edin ne olur