Cfndk Kızlar ilk gebeliğim de bir kızım oldu 36+5 de suyum geldi normal doğum yaptım. Şimdi ikinci gebeliğimdeyim ve bu da kız doğum yine aynı mı olur değişiklik gösterir mi böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba