Sedaduru Kızlar anti rubella ıgg sonucum pozitif çıktı ve 1 hafta önce çıkmış sonucum ve ben şimdi farkettim yarın doktoruma gideceğim zaten ama telaşlandım şu an var mı benim gibi olan?Sorun oldu mu olmadı mı?
emelalka Benimde pozitif çıkmıştı . Sonuç böyle olunca tekrardan bi kan istemi oluyo o sonuca göre yönlendiriliyosun. İkinci kan sonucu yüksek çıkarsa eğer bi sorun teşkil etmiyo canım. Umarım bi sorun çıkmaz sende de 😊😊