Normalde yukarılarda hissediyorum tekmelerini ama bazen otururken tam alt tarafa zonklama gibi bişey hissediyorum vuruyor sanırım. Az öncede kasıklarımda hissettim hep tekmelerini normal mi? Geçen hafta doktora gittiğimde riskli bir durumumuz yoktu. Doktoru aramam gerekiyor mu?