hzlkra Merhaba 17 haftalık hamileyim bugün kontrolümüz vardı bebeğin beyninde koroid pleksus kisti gördü doktor ama önemli bişey değil genelde kayboluyor dedi 20. Haftada detaylı bakılacak var mı aranızda böyle bir durumla karşılaşan ve kaybolan??
Aslaninannesi01 hzlkra iki taraflı vardı 19. Haftada öğrendim 20. Haftada detaylıda bir tanesi kaybolmuştu 23. Hafta tekrar kontrolü gttim diğeri de kaybolmuştu başka bulgu yoksa doktorlar önemsemiyor bebeğim sağlıklı doğdu çok şükür
Happy_mami hzlkra tek başına bişey ifade etmiyor bebek inceleniyor zaten farklı bişey çıkarsa aminyosentez istiyor Benim 18.haftada çıktı 10 mm di 20.haftada gittiğimde kaybolmuştu şükürler olsun
Karabiber hzlkra yaşadım. Ben korktum ama sen sakın korkma. Gerçekten de geçiyor. Bu kistle doğsa bile bu kist ne zekaya ne gelişime engel olmuyor. En geç 22/28 haftada tamamen geçmiş oluyor. Ben 18 de öğrendim 22 de geçmişti. Sakın korkma. 10 hamilesin 9u yaşıyor bunu
Acemianneee08 hzlkra bizimde 16. Hfta çıktı 22. Hftada kayboldu canım hiç korkma . Genelde 32. Haftaya kadar kendiliğinden kayboluyor onlar