Mervesworld Sezeryan doğum İçin net bir hafta var mıdır doktorumuz 37+5 te alacağını söyledi bize bayramdan önce bayrama kalırsa tatil uzun normal doğum olabilir dedi normale de çatı muaynesinde Malesef uygun olmayacağıNı söyledi ebe🤷♀️
Smyye1B Mervesworld 37 +5te doğum yaptım bende 6 gün oldu benimde çatım kapalıydı doktorumun da yurt dışı seyahati vardı 37+5te aldı.
Hlyhsrv Mervesworld 37 haftadan sonra tamamlanmis oluyor 38+5kadar yolu var ama sizin bayrama gelmesi gibi Bı durum olduğundan yinede sorun teşkil etmez hem söyle düşünün öyle olsa bile bile doktor alırmi hiç. Sağlıcakla alın bebısınizi ınsallah
demirrleydi_ Mervesworld ben 37+0 da oldum ama mecburi durumlar vardı bende yüz felci yüzünden ama kızım 9 gün küvözde kaldı doktoruma kalsa almiycaktı o zaman 38.hafta bitiminde alacaktı beni
Hopee Başka bir problem olamadığı sürece 37. Haftayı görmek yeterli oluyor genelde gelişimin tamamlanması açısından.
Aylinbzky34 Acaba bu çatıda yeni mi çıktı yani eskiden sezeryan yokmuş herkes normal doğum yapıyormuş kolaya kaçıldığı için mi öyle söyleniyor bilgisi olan var mı ?
atak13 Aylinbzky34 szi öyle zannedin. Çatı açıklığı yoksa nasıl doğuma alınsın? Doktor daha iyi bilir bence bu konuları.. Eskiden sezaryen olmadığı içün analar doğum da ölüyormuş nöyle düşünebilirsiniz kaç hikaye biliyorum böyle babaannem zamanından kalan. Bence bilmediğimiz konularda yorum yapmayalım
Hlyhsrv Aylinbzky34 eskiden insanlar tarla bahçe ahir vücutlar dah esnek ve yapılıydi.birde organik besleniliyordu. Şimdi ki neslimiz daha narin ve hassas. Birde beslenme şeklimiz bozuldu. Bunların hepsi birer etken dır. Birde şöyle düşünüyorum ilk doğumda birde devlet hastanesi fikri alın. Ozellerde ister istemez biraz ticari açıdan düşünülüyor
Mervesworld atak13 doğru atak13 Doğru diyorsunuz önceden zorla da olsa yaptırmaya çalışırken normal doğum ya anne ya bebek zarar görüyormuş ..Zaten ebe daha kontrol eder etmez mümkün değil dedi
Mervesworld Hlyhsrv Çok teşekkür ederim yorumunuz İçin ben de başka doktora danışayım dedim ama kafa karıştırmak da çok istemedim inş bebeğim sağ Salim gelir 🙏☺️