Hazniyee Benim de rahmim kalp şeklinde bicornus uterus. İlk 15 hafta çok kanamam ve ara ara lekelenmelerim oldu. Bununla ilişkili olup olmadığını bilmiyorum. Bebeğim hep sol tarafta büyüdü. Progestan, igne ve sürekli istiharat ile kanama geçti çok şükür. Suanda 32. Haftadayız bebeğim hala solda. Kalp sekli de bebek büyüdükçe rahimle birlikte büyüdü genişledi. Kanamaların sebebi bu muydu bilmiyorum hiç sebep yokken de dusuk riski olabiliyor. İnsallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz evlatlarımıza.