Kızlar bişey sorucam. Ben adetime 9 gün varken erken gebelik yaptım silik çıktı ertesi gün beta verdim negatif geldi adet günüm bugündü ama gelmedi normalde de çok düzensiz benim. Ama günümde gelmese bile regl ağrılarım olurdu ama yok kasıklarımda batma var özellikle sağ tarafta ve belim ağrıyor belime bişey batıyor sanki ayakta durunca ve yürürken wc deyken ağrım sanki artıyor özellikle akşamları artıyor ve birde son günlerde gaz yapacak bişey hiç yemedim ama sürekli gazım varmış gibi hissediyorum veya sürekli geğirmek istiyorum ne düşünüyorsunuz perşembeye kadar bekleyip kan vermeyi düşünüyorum benim gibi şeyler yaşayan var mı