Ninatta ben de 33+5 günlük hamileyim. hamile kalmadan önceki şekilde beslenmeme devam ediyorum sadece daha düzenli olarak. örneğin önceden evde yemek yoksa geçiştirirdim ama artık haftasonları yemek planı yapıyorum. 1 gün mutlaka balık, 2 gün et diger gunler de sebze + bakliyat gibi şeyler yiyorum. çalıştığım için de bu şekilde planlamak işimi kolaylaştırıyor. bir de onceden ara öğün yapmıyordum şimdi ara öğün de yapıyorum. ara öğünlerde de ceviz, kuru meyve, badem, fındık ve taze meyve, süt gibi seyler tüketiyorum. yani hem protein hem de meyveyi birlikte alıyorum. sadece meyve kan sekerini cok hızlı yükselttiği için. ekmek olarak da sadece kahvaltıda 1-2 dilim bir de aksam yemeginde ince 1 dilim tam bugday ekmegi yiyorum. pilav,makarna yememeye calısıyorum. yersem de bulgur pilavı yiyorum.