Tubacngl Merhaba kızlar 15+3 üm çatlak kremi sordum aktara bu ikisini tavsiye etti siz kullandınız mı bunları yada tavsiye ettiğiniz uygun fiyatlı krem vs var mı
tugbadipi Tubacngl bunları bilmiyorum ama tatlı badem yağı sürüyorum (bimden) , bio oil ile beraber sabah akşam. Öğlen de zeytinyağlı krem sürüyorum basmalı pompalı bimden aldım bide 3 litreye yakın su içiyorum 23. Haftadayım çatlak yok şükür