SinemUnalOzturk Ben iyiyim ya arada bı baş ağrım oluyor tansiyon sorunum var 🤷🏻♀️ zaman geçmiyor ya bir an önce Eylül olsa hayırlısıyla 😂😂😂
gzdtny Makat geliş durduğu için fena baskı var hiçbir şekilde uzun süre oturamıyorum sürekli yatar pozisyondayım🙈
SinemUnalOzturk gzdtny benim de kafası sağ tarafta olduğu için kalçama ağrı vuruyor hele biraz ayakta kalayım topalliyorum
tatliiannnee gzdtny kacıncı haftada siniz bizimki de makat gelmıs su an popomda hıssedıorum tekmeleri 😂27 hafta 2 gunluk olduk kızçemle🌼🌼