Happybtsss Kızlar adetim 5 gün geçti az önce test yaptım çok belirsiz bi çizgi var gbi hamilemiyim sizce
Ysmn17 Happybtsss evet hamilesin hayırlı olsun 🤩benimde ilk gölge gibi bir çizgi çıktı aynı böyleydi yarında yap daha belirgin olur🥰
kumralface35 Bence iki üç gün sonra tekrar yap yada kan ver daha kesin sonuç çıkar belki geç yumurtlama falan olduysa kendini ancak gösterir
aynenkezoaynen Happybtsss Benimde 1 gün geçti yapmaya korkuyorum ya yine negatif görürsem diye çok değişik bir durum🤦🏼♀️
kumralface35 Happybtsss bence birkaç gün bekleyin evde yapın test tekrar sonra birde gider kan verirsiniz sabredebilirseniz tabi 😊😇
Happybtsss kumralface35 yarın sabah testi tekrarlarim önce çıkmazsa gider kan veririm çok teşekkür ederim 🥰