39+4 hamileyim , iç çamaşırımda bildiğiniz katı jel kıvamında aynı zamanda sümüksü bişi geldiğini farkettim kan vs yok gayet şeffaf , bebeğimde aşırı hareketli , acaba nişan dedikleri bu sümüksü şey mi oluyor ?? Doğum başlangıcı olabilir mi kızlarrr 🥲