RukiyeSefa canım bende senin gibiydim hamile kalmadan önce ,hamilelik olunca da çok sıkıntı çektim 3-4 ay alerjimden dolayı .Daha sonra doktoruma söylemek zorunda kaldım tikanikliktan yatamiyordum artık .şu anda 4 aya yakındır alersett hap kullanıyorum gece yatmadan önce ,günde 1 tane .hiçbir zararı yok ve bana çok iyi geldi .Doktorum bizzat önerdi ,hafif bir ilaç .