Minikcennetim Kızlar 9 hafta oldum bugün sanki bulantım halsizliğim vs kalmadı gibi göğüslerimde söndü gibi valla endişeleniyorum normal mi?
La_le Minikcennetim normal canım hatta sevin ben 10 haftda başladım kusmalara 37 oldum halen kusuyorum inşallah sen öyle olmazsın bı uerlerini cimcikle 😅
zoomm Minikcennetim içiniz rahat etsin istiyosanız doktorunuza gidin tabiki ama benim de 6 7 haftalar arası belirtilerim kaybolmuştu çok panik yapmıştım ama çok şükür şuan 22 haftalığız strese sokmayın kendinizi bebeğiniz de etkilenmesin belki vücudunuz hormonlara adapte olmuştur ☺️🤲