Merhabalar ben bugün bhcg testi yaptırdım. Aslında adetime 14 gün var ama ben erken yumurtladım. Yani bu ay sadece adetten 5 gün sonra pik gördüm. O gün değerlendirdik ve başka da pik göremedim. Demem o ki beta 9. Gün yapıldı ilişkiden sonra ve sonuç <2 çıktı… Negatif olduğunun ben de farkındayım ama sizce yükselir mi? Lütfen yardımcı olun…