Kızlar merhabalar, bugün bebeğime kavuştum Allahıma bin şükür. 11 saat sancı çektim, epidural istemedim ama keşke isteseydim diye bin pişman oldum. Öyle ki ağrılarım dayanılmazdı tüm hastaneyi inlettim. Hem sancı boyunca hem doğumda bağırmaktan boğazım şişmiş. Kesmediler diye de sevinirken, ıkınırken yırtılmaya sebep olduğumu öğrenip , güzel bi diktiler hemfe uyuşturmadan. Evet nerdeyse hiç pozitif olmayan bi doğum hikayesi ama sonunda o güzelliğe kavuşmak paha biçilemez ❤👶🏻 Çok büyük beklentilerle gitmeyin doğumunuza, ben öyle gittim ve hüsrana uğradım. Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Rabbim tüm doğum yapacakların yar ve yardımcısı olsun