Evet sanki midemden yukarı ateş topu gönderiyorlardı hala daha öyle 😂😂 yesem yanıyor yemesem yanıyor ben rennie duo kullanıyorum biraz olsun rahatlatıyor ama maalesef zamanla onunda etkisi azaldı gaviscon da kullandım ama rennie bana daha iyi geldi onun haricinde sade soda içip biraz turluyorum oda iyi geliyor