Bademim doktorum her gün bir maden suyu öneriyor bana, hem mineraller açısından zengin hemde tansiyonu dengeliyor. ama abartılmaması gerekiyor tabi 😊
Kellogs canın istiyorsa rutinleştirmeden yemende sakınca yoktur herhalde. Ama ne olursa olsun kapalı gıda, katkı maddeleri bir hayli yoğun olabilir..