Kızlar bat 21-22-23-24 haziranda (Düzensiz) Bugün kaset test yaptım negatif çıktı. Ama midem çok kötü yanıyor , ağrıyor, gaz sancısı giriyor sürekli. Hamile değilim galiba olsa testte çıkardı diye düşünüyorum. 2 haftadır folik asit kullanıyorum ondan olabilir mi sizce bana dokunmuş olabilir mi çok kötüyüm ya bi insanın her an mı gaz sancısı olur tüm gün..2 haftadır var ama bugün tavan yaptı , aranızda folik asit dokunan var mı 😩🥺