Ya3 22+3 ten herkese merhaba arkadaşlar bu hafta dehşet baş ağrım var gözlerime vuruyor artık 2 günde bir sizlerde böyle oluyormusunuz sürekli parol da alamak istemiyorum
Drymama Türk kahvesi icince geciyor bazen sabahtan aksama kadar agrıyo benim doktor tavsiye etti basim agridigi gunler hemen gwciriyor deneyin isterseniz ☺️