Kızlar bende antifosfolipid yüksek cıkmıwdı ama sonra normale donduk kan sulandırıcı kullandım nornale dondu. Benim iki doktorum var biri muayene doktoru biri sezeryan yapacak. Biri36haftaya kadar kullan dedi ilacı biride ilacı kes dedi hangisini yapacagımı bilmiyorum🥺