Kızlar pozitif doğum yaşadım, tam kırk haftayı dolduracakken geldi minik adam gece saat 2 gibi suyum geldi birden ama ondan öncesinde ne agrı ne sızı hic bisey hissetmiyordum kendimde aniden gelen suyumla bir ayıldım alla alla die baktım hic de bu sekilde olamamıştı ilk gebelim bu bebişim de 2 bebeğim aniden gelen suyumla zaten doktr kontrolünde bana suyun gelirse bekleme gel demişti doktorum bende öyle yaptım suyum geldinde üzerimi değiştirdim ve hastaneye gectik sonra muaynede hic acılmam olmadını söylediler ve agrımındq olmadını serviste beklememi sancın agrın olursa seslenmemi istediler bende öyle beklerken birden gelen ani sancı agrı ile kıvranmaua başladım muayne sonrasında 3 santim açıldını söyledikten sonra doğum haneye indirildim ve mauynelerden sonra tekrar sıklaşan agrı ile acılmam hızlanmıştı ve doktorum geldi mauyne etti ve bebeğin geldini soyledi doktorum yardımı ile ebelerle cok güzel bir doğum yaşadım rabbim herkese kolaylık nasip etsin inş🤲🏻