Kızlar şimdi biz eşimle ilişkiye girdik hamileliğimden beri korunuyorduk yani eşim geri çekiliyordu artık 36+4 olduk dedim ki korunmayalım doğumu da kolaylaştırdığı için ilişkiye girdik bitti bende aşırı bi yanma oluştu vajinada sonrasında lavaboya gittim peçeteyle temizleyelim dedim hafiften kan geldi nişan olabilir mi acaba yada niye geldi o kan ilişki sırasında zorlama felan da olmadı beni Bi aydınlatır mısınız hayrınıza.