Cansel11111 tombul0bebek tam göbek deliğinde mi? Eğer öyleyse benimde olmuştu göbek deliğimin altı çekiliyordu resmen çok korkmuştum doktora söylediğimde oradaki bağlar gerildiği için acı ve sancı hissetmen normal dedi hatta güldü 🥲