n470 başka bir hastaneye de yaptırın mutlaka biz yaptırdık sayısı sekli çok kötü dendi bi hastanede sonra baska bi hastahane de yaptrdık hersey cok iyi sadece morfoloji yani şekli %2 dedi bu sonucla ben hamile kalırsın yada kalamazsn diyemem dedi sonra ikinci ayda hamile kaldım. Eşime bol bol keçiboynuzu pekmezi bamya tohumu vs içirdim. Sonra 8. Haftada bebeği kaybettik kalbi durdu kasım ayında kürtaj oldum. Aram vermedik hiç ama olmayınca bir dr a daha gittik mayısın başında eşime ilac yazdı tahlil vermedik ama önceki sonuclara bakarak verdi ilacı. O ay da hamile kaldim. Biz biraz bu ilaca yorduk ama tabiki takdiri ilahi