zeynonunannesiiii emzirdikten hemen sonra kantaron yağı sür, benek acıkana kadar biraz etki eder canım, emzirmeye devam et tabi, ama çok kanıyorsa verme, yağı sürüp sabaha kadar bekle, bu sürede bebeğe mama vereceksin mecburen canım, inşallah iyi olur, bende de çok oldu, en fazla 1 haftada geçiyor, çok acıyor ama☹️