Merhabalar kizlar 6+3hamileyim 2.hamileligim kizim da bir aya yakın hastanede yattim 10 kilo verdim normal hayattan koptum cok kötüydum dogum yapana kadar ilac kullandım düşünün.ve hep dua ediyordum olmasın diye bu hamileligimde ama başladi malesef.kizim cok küçük bulunduğum yerde ailem yok ne olir dua edin bana bu sefer çok şiddetli olmasın.bu arada doktorum zencefil içeren bi folik asit verdi mide bulantına iyi gelir dedi bnde arastrdm cok iyi geliyormuş cidden taze zencefil.kizimda denemedim bilmyrdm ama eşime aldırdım simdi umarım sifa olur sizde bi araştırın umarım tüm bulantısı olanlara sifa olur😔