Busrakalperay Kızlar 32. Haftadayım göğsümün kahverengi kısmında ucunda beyaz sanki sivilce gibi birsey oluşmuş ama sivilce degil tabi acaba sut olmasına mi isaret
Deletedmom83940 Busrakalperay sakın sıkma sivilce değil onlar yağ bezesi şu anda hamile olduğumuz için hormonlardan dolayı çıkıyorlar
Birrrcan Busrakalperay merba 1 yıl geçmiş üzerinde n bir umut yazmak istedim olurda görürsünüz diye 17. Haftamdayim göğsumun kahve rengi kısmında sarı uclu bir süt bezesi gibi sizinde olmuş geçmiş miydi
Busrakalperay ipekelvanalparslan normal mi acaba ya bazı dönem bir kaç tane oluyor sonra geciyor bugün 5 tane saydım
Deletedmom83940 Busrakalperay kötü bişey değil yani merak etme hepimiz de olan bişey 😊 hormonlardan dolayı vücudumuzda değişik şeyler oluyor 😊
Endoplazmik Birrrcan bende de şu an var, kaşınıyor sizin geçti mi meme ucu yanında sivilce gibi bir şey