Hamideorsel yok kuzum merak etme bende birsey kullanırken hatta yerken bile tedirgin oluyorum ama ultrasona bir gidiyorum bebişim kıpır kıpır yerinde durmuyor içim rahatlıyor hamilelik zor bir süreç hem ilaç bakımından hem bünye hemde geçirdiğimiz hastalıklar bakımından amabazen mecbur kalıyoruz kullanmaya onu korumak amaçlı kullanmak istemiyorsun ama demekki kolaylıkla geçecek derecede değilmiş o yüzden bu durumun ona zararı olmasın diye ilaci kullan hiç değilse bir kaç gün yogunlas üstünde mesela günde en az 3.5 lt iç ve yanında antibiyotik inanıyorum 1 haftaya birseyin kalmayacak bebiş konusunda korkma biz ne kadar dikkat etmekte dört dörtlük beslenemiyoruz hareket edemiyoruz ama Allah oyle bir yaratmış ki yani ona zarar verecek şeyler ona gitmiyor bile ❤