muserref02 arkadaşlar 30.haftamdayım ve bacaklarımda selülit başladığını farkettim sizde durumlar nasıl geçecek mi acaba doğumdan sonra ya 😔
dddy muserref02 bende aynı konudan müzdaribim şuan karnımdan eğilip fırçalama da yapamıyorum çok sinir oluyorum ama doğumdan sonra halledebiliriz 🙏
Lizbonn muserref02 doğumdan sonra geçiyor merak etmeyin Bol bol su ve düzenli beslenme emzirme zamanı
Duygukhv İnşallah geçer 💆🏽♀️ Biara at kılı fırça selülit kremi kullandım bi tık düzeliyo gibi oldu ama hala cok var hiç alışık değilim 😣
muserref02 Duygukhv Bende kuru fırçalama Peeling ve palmers kullanıyorum. Yararı oluyorsa da çok geç ilerlediğine eminim ☹️
Cansu1- Lizbonn gerçekten geçiyor mu inanılmaz selülit oldu üst bacağımda benim de çok sinir oluyorum kısa giyinince üzülüyorum bacaklarımı görüp
Lizbonn muserref02 27 kg vermiş biri olarak söylüyorum 😂 şuan 2. Hamilelik benimde selülitler arttı mesela ama bırakın tadını cıkarın hamileligin