Arkadaslar 4 aylık hamileyim hersey yolunda cok sukur bugün havuza girdim aquaparkdaki kaydıraktan birkac kez kaydım cok sukur aksam oldu hbirşeyim yok fakat cevremdekiler cok kötü birşey yapmısım gibi nasıl kayarsın bebek iyimi vs moralimi bozdular hamileyken tatile gittiğinizde iki kulaç atıp oturdunuz mu yok mu benim gibi kayan eden içime kurt düşürdüler yarın doktora gitsem biliyorum boştan yere gidicem